Podkarpackie Forum Miłośników Komunikacji


Tabor
Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Dostępność spalinówek, a raczej jej brak.

Czytaj więcej: http://inforail.pl/dostepnosc-spalinowek...83234.html

MIB: Komunikacja zastępcza za unieruchomione Gamy kosztowała 200 tys. zł.

Czytaj więcej: http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...76140.html

PKP Intercity potwierdza: Chcemy sprzedać ED74.

Czytaj więcej: http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...76141.html

Pendolino i Flirty są niemal niezawodne.

Czytaj więcej: http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...76146.html
 
#2
Cytat:PKP Intercity jednak sprzedadzą ED74, wiemy kiedy.

Z informacji przekazanych przez PKP Intercity wynika, że obecnie planowana jest odsprzedaż jednostek ED74.

Czytaj więcej: http://inforail.pl/pkp-intercity-jednak-...83665.html
 
#3
Cytat:Brak zakupu dodatkowych Dartów to…

Poseł Paweł Olszewski kontratakuje. Przypomnijmy, że polityk pytał MIB o plany związane z zakupem dodatkowych dziesięciu Dartów.

Czytaj więcej: http://inforail.pl/brak-zakupu-dodatkowy...83994.html
 
#4
Cytat:Flirty PKP IC na linii Warszawa – Łódź?

PKP Intercity notuje straty na linii Warszawa – Łódź. Jak dowiedział się "Rynek Kolejowy", przewoźnik chciałby skierować do obsługi tego połączenia składy Stadler Flirt.

[Obrazek: Clipboard01161.jpg]

Czytaj więcej: http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...76486.html
 
#5
Cytat:PKP Intercity chcą pozyskać siedem spalinówek 

PKP Intercity opublikowały informację o przetargu, w ramach którego chcą pozyskać siedem lokomotyw spalinowych. Jego przedmiotem jest dzierżawa dwukabinowych pojazdów, spełniających następujące wymagania eksploatacyjne i techniczne: a) prędkość maksymalna - nie mniejsza niż 100 km/h, b) przystosowane do jazdy po torze 1435 mm, c) moc silnika spalinowego nie mniejsza niż 1400 Kw d) wyposażone w przewody zasilające powietrze w zakresie 0,8 - 1,0 MPa, e) wyposażone w sprzęgi elektryczne 3kV DC do ogrzewania i zasilania układów wentylacji oraz klimatyzacji, g) wyposażone w radio przewoźne spełniające wymagania w zakresie łączności pociągowej na liniach kolejowych zarządzanych przez „PKP Polskie Linie Kolejowe" S.A. Oferowane pojazdy muszą posiadać następujące dokumenty: a)świadectwo dopuszczenia do eksploatacji typu pojazdu kolejowego wydane przez Głównego Inspektora Kolejnictwa lub Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego; termin obowiązywania świadectwa nie może być krótszy niż do końca terminu realizacji zamówienia; b)ważne świadectwo sprawności technicznej. Oferowane pojazdy powinny też spełniać wymagania stawiane przez zarządcę infrastruktury określone w „Regulaminie przydzielania tras pociągów i korzystania z przydzielonych tras pociągów przez licencjonowanych przewoźników kolejowych w ramach rozkładu jazdy" oraz wymagania wynikające z obowiązujących przepisów. Pojazdy będą przeznaczone do obsługi pociągów pasażerskich „PKP Intercity" SA. Będą one wykonywać pociągową obejmującą: a) prowadzenie pociągów pasażerskich przewoźnika oraz b) przejazdy luzem do i od obsługiwanych pociągów. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza obejmuje pięć lokomotyw, druga zaś dwie. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali dostawę (dostawy) nie mniej niż: 1) w zakresie części 1 przedmiotu zamówienia - 2 lokomotyw spalinowych lub elektrycznych, 2) w zakresie części 2 przedmiotu zamówienia - 2 lokomotyw spalinowych lub elektrycznych. Oferty można składać do 22 sierpnia 2016 roku. Kryteria wyboru to: 1) Cena – waga 90,00 pkt 2) Termin płatności – 10,00 pkt.

Czytaj więcej: http://inforail.pl/pkp-intercity-chca-po...86426.html
 
#6
Cytat:Znów problem z Gamami. Nie kursują pociągi IC do Zagórza i Zamościa

Z powodu awarii lokomotyw Gama, od kilku dni pociągi PKP Intercity nie dojeżdżają do Zagórza i Zamościa. Uruchamiana jest za nie zastępcza komunikacja autobusowa. Ach te Pesozłomy!

Czytaj więcej: http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...77636.html
 
#7
Cytat:PKP Intercity szuka doradców do dużego projektu taborowego

PKP Intercity zwraca się do instytucji doradczych o pomoc w zakresie przygotowania dokumentacji, która pomoże przewoźnikowi zdobyć środki zewnętrzne na inwestycje.

Czytaj więcej: http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...77692.html
 
#8
Cytat:Arriva nie wyklucza zakupu ED74 [Aktualizacja]

Czy Przewozy Regionalne mogą odzyskać ED74? Jak dowiedział się "Rynek Kolejowy", przewoźnik złożył ofertę PKP Intercity. W postępowaniu biorą też udział Koleje Śląskie. Jak informowaliśmy wczoraj, zainteresowane zakupem są też Koleje Małopolskie.

Czytaj więcej : http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...77893.html
 
#9
Cytat:Składy wagonowe zamiast Flirtów. PKP IC: to przypadki incydentalne.

Pociągi typu Flirt3 zastępowane są przez PKP Intercity składami wagonowymi, w dodatku bardzo niskiej jakości. Przedstawiciele przewoźnika informują, że są to sytuacje sporadyczne, wynikające m.in. z wypadków na przejazdach.

Czytaj więcej: http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/...77918.html
 
#10
Cytat:Pierwsza siódemka po modernizacji w Olkol na jazdach testowych

EP07-505 po naprawie piątego poziomu utrzymania przeprowadzanej w Olkol Oleśnica ma już za sobą pierwsze jazdy testowe. Czoła lokomotywy prezentują się niemal identycznie jak w EP07-1014, zmodernizowanej również w zakładzie w Oleśnicy (przez ówczesne ZNTK) 8 lat temu. Zmienione zostało również malowanie, na zgodne z nową wizualizacją PKP Intercity. Zmieniło się miejsce logo przewoźnika na burtach pojazdu, zastosowano też inny układ kolorów w malaturze.

Czytaj więcej: http://inforail.pl/pierwsza-siodemka-po-...87598.html
 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości