Podkarpackie Forum Miłośników Komunikacji


Ankieta: Czy waszym zdaniem autobusy MKS powinny zatrzymywać się na przystankach w mieście?
Tak, na wszystkich przystankach
35.00%
7 35.00%
Nie, tylko na Dworcu PKS
5.00%
1 5.00%
Tak, ale tylko w stronę Rzeszowa
5.00%
1 5.00%
Tak, ale tylko na niektórych przystankach
25.00%
5 25.00%
Tylko na przystankach PKS na terenie Rzeszowa
30.00%
6 30.00%
Razem 20 głosów 100%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie [Wyniki ankiety]

Ankieta nr 136 - Zatrzymywanie się MKS na przystankach w mieście
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Czy waszym zdaniem autobusy MKS powinny zatrzymać się na przystankach w Rzeszowie?
 
#2
Linie ZGPKS powinny zatrzymywać się w mieście tylko na przystankach PKS.
Strona : Historia Rzeszowskiej Komunikacji Miejskiej
www.facebook.com/HistoriaRKM
#3
Skoro ZG PKS bedzie miec lepsze usługi to i powinien się zatrzymywać na wszystkich przystankach aby mieszkańcy mieli lepszy dojazd do pracy, szkół, ośrodków zdrowia itp.
Wyjątek to Gmina Boguchwała i do Tyczyna ( nie licząc linii do Kielnarowej i Borku Starego) - taką rolę powinno obsługiwac MPK , a MKS tylko kursy na przystankach PKS.
Natomiast pozostałe linie - na wszystkich przystankach.
 
#4
Nie, tylko na wybranych bo swoich "dedykowanych" mają mało.
Tylko ile trwa wymiana pasażerów w mpk a ile w mks - do czasu aż nie będzie współpracy bilet tj. cały system, bez zatrzymywania na wszystkich przystankach
 
#5
Dopóki nie wprowadzą innego sposobu biletowania też jestem za tym aby nie mieli dostępu do przystanków.
 
#6
Tylko że fiskalizacja to nie jest jakiś nasz wymysł tylko wymóg. Zalecam się zagłębić w lekture co i kto lub nie musi biletować.
 
#7
To że tamte kraje zatrzymały się w XIX wieku w sposobie sprzedaży biletów nie znaczy że on jest dobry.
 
#8
To akurat mowa o naszym kraju. I chcąc nie chcąc musim biletować. Przy okazji niektore nowe auta maja nowe bileterki emar 205
 
#9
Wszystkie nowe mają mieć macadełka plus kilka wymiennych, kwestią jest wspólny bilet, wówczas było by o wiele szybciej, również można by pomyśleć o rozwiązaniu z EM-kartą podobnym do rzeszowskiej elektronicznej portmonetki. Na pewno wielkim udogodnieniem będą terminale płatnicze, oby jednak pracowało to sprawnie... Wracając do przystanków w stronę wysiadkową powinny być wszystkie na trasie, w stronę biletującą długie zatoczki i przystanki dedykowane oraz CENTRA PRZESIADKOWE, których funkcję również powinny pełnić przystanki długie oraz dedykowane (obecnie nie pełnią ze względu na oddalenie od przystanków ZTM/MPK.
 


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości