Podkarpackie Forum Miłośników Komunikacji


Infrastruktura i wszystko co wokół niej.
Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
#1
Analiza budżetu Rzeszowa na 2019 rok pod widziana oczami rowerzysty.
http://rowery.rzeszow.pl/co-przyniesie-na-2019-rok/
 
#2
O Dworcu Lokalnym http://rowery.rzeszow.pl/dworzec-lokalny-a-modalnosc/
 
#3
DDR w parku Kmity coraz bliżej.
http://rowery.rzeszow.pl/inwestycje-rowerowe-a-d-2019/
 
#4
Kolejnych parę słów ode mnie
http://rowery.rzeszow.pl/miejskie-inwest...kMEcY5U-Lo
 
#5
Popraw błąd nazwie ulicy,
Planowany remont Jana Pawała II jest od ulicy Ustronnej, nie Uroczej
 
#6
Dzięki za uważne czytanie, poprawiłem.
 
#7
Cytat:Rzeszów. Dwukondygnacyjna wiata dla rowerów 

Na rzeszowskim osiedlu Nowe Miasto powstała dwukondygnacyjna wiata dla 50 rowerów. Inwestycja została zrealizowana w ramach Rzeszowskiego Budżetu Obywatelskiego. Projekt z budżetu obywatelskiego Projekt zakładający budowę wiaty rowerowej na osiedlu Nowe Miasto wygrał w głosowaniu budżetu obywatelskiego 2019. Zagłosowało na niego 1213 osób. Koszt budowy wiaty wyniósł około 145 tysięcy zł. Pierwsza taka inwestycja w Rzeszowie - Dwukondygnacyjna wiata jest także przy Dworcu Podmiejskim, jednak ona służy głównie do pozostawienia roweru na chwilę i pojechania gdzieś autobusem. W przypadku parkingu na Nowym Mieście sytuacja jest trochę inna, ponieważ jest to pierwszy parking, gdzie swoje rowery mogą zostawiać mieszkańcy bloków. Dobrze, że myśli się także o mieszkańcach, którzy zamiast auta wybierają rower. Dzięki takiemu miejscu nie będą musieli przypinać roweru np. na klatce – powiedział rzeszowskiemu oddziałowi Gazety Wyborczej Daniel Kunysz, radny oraz oficer rowerowy w stowarzyszeniu Rowery Rzeszów.

Czytaj więcej: http://infobike.pl/rzeszow-dwukondygnacy...20368.html
Strona : Historia Rzeszowskiej Komunikacji Miejskiej
www.facebook.com/HistoriaRKM
#8
Cytat:Jeden chętny do budowy kładek rowerowych przy rzeszowskich mostach
[Obrazek: 31938.jpg]
RZESZÓW. I właściwie to tyle dobrych (dla miejskiego budżetu) wiadomości.
Ci, którzy śledzą losy planowanego od lat przedsięwzięcia, powiedzą zapewne, że to nic nowego. Jednak to dla władz spory problem, bo inwestycje te są wpisane w program „Rozbudowy systemu transportu publicznego w Rzeszowie” i jako takie mają unijne dofinansowanie z Programu Operacyjnego Polska Wschodnia 2014 - 2020. A czas ucieka...
 
W ostatnim przetargu miasto chciało załatwić sprawę hurtowo. Ogłosiło jedno postępowanie i podzieliło go na trzy części. Każda z nich dotyczyła wyłonienia wykonawcy jednej kładki rowerowej i dodatkowej infrastruktury przy jednym z rzeszowskich mostów: przy moście Narutowicza, moście Karpackim i moście Lwowskim.
 
Odpowiednio przyjęto limity cenowe - 2 158 005 zł; 3 255 008 zł; 3 041 340 zł.
 
Dziś otwarto wreszcie oferty. Chętna do podjęcia się budowy wszystkich kładek była tylko firma Intop Tarnobrzeg. Wynik? Powiedzmy: dwa do jednego „w plecy”.
 
Za kładkę przy moście Narutowicza tarnobrzeska firma zażyczyła sobie bowiem 4 251 188 zł, za tę przy moście Karpackim 4 661 213 zł a przy moście Lwowskim (ufff...) 2 958 540 zł.

I znów w rzeszowskim Ratuszu mają o czym myśleć...
http://gospodarkapodkarpacka.pl/news/vie...ch-mostach
Strona : Historia Rzeszowskiej Komunikacji Miejskiej
www.facebook.com/HistoriaRKM


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości