Podkarpackie Forum Miłośników Komunikacji



Shoutbox archive
avatar
Spambox cenzuruje potoczne określenie nierzetelnych gazet?
avatar
TF i ZTM powinien ignorować ***** od razu będzie lepiej
avatar
Bo na takie gownoburze pozwoliła ,,góra,,. Zaczęło się od zwalniania za niezatrzymanie czy ominięcie przystanku to teraz jest szum wokół biletomatow
avatar
Bo w żadnym innym mieście gazety nie robią sensacji z tego że ktoś dostał mandat za brak biletu i zwalił to na biletomat
avatar
U nas jest gówno burza
avatar
Oj ja tam w Warszawie częściej spotykałem zepsute biletomaty niż u nas Wink wydaje się to być "gównoburza" Wink
avatar
killer dziękuję za odpowiedź
avatar
@Kris07 Też często psują
avatar
Więc czasami jeździ się tak przez kilka kursów bo nie ma odpowiednio długiej przerwy.
avatar
W SU18 automaty same z siebie potrafią podczas jazdy pokazać komunikat "automat biletowy chwilowo nieczynny". Zwykle pomaga jego wyłączenie. Sprawy jednak nie ułatwia fakt, że automat wyłącza się po 15 min. od wyłączenia zasilania SIPu.
avatar
Biletomaty to psują pasażerowie
avatar
Moze lepiej żeby się zajęli naprawą wiecznie zepsutych biletomatów oraz SIPu. Jeżdżę bardzo dużo autobusami i codziennie spotykam niedziałający/ nie w pelni działający SIP.
avatar
W ZTM bez znajomości ciężko się do roboty załapać, więc wszystko prawdopodbne
avatar
Może to ten sam gość, co sprawdza na trasach czy urządzenia SIP chodzi poprawnie
avatar
I mamy kolejną odsłonę wykazywania potrzeby istnienia ZTMu. Od wczoraj w autobusach MPK kręci się gość który sprawdza, czy kierowcy mają odpowiedni zapas biletów. Chodzą plotki, że specjalnie stworzyli jakieś niepotrzebne stanowisko tylko po to, żeby zatrudnić kogoś po znajomości.
avatar
@Linie ZMKS Dziękuje za plik z brygadami. Super robota
avatar
Wg instrukcji do SU18 nie ma możliwości regulacji temperatury w przedziale pasażerskim za pomocą sterownika klimatyzacji. Można natomiast tym dodatkowym pokrętłem.
avatar
Rzeczywiście w SU18 jest pokrętło z zakresem temperatury ale myślałem, że reguluje się nim temperaturę w kabinie. Natomiast obok jest jeszcze jedno pokrętło nieoznaczone i ono chyba odpowiada za siłę nadmuchu w przedziale pasażerskim.
avatar
Temperatura na sztywno to pomysł idiotyczny, przecież trzeba dopasować do warunków
avatar
Na początku NU12E miało ustawiona temp. na sztywno na 22*C ale już jest to zmienione
avatar
NU12E 16-24*C. NU18 z pokrętłem 16-28*C MB 20-28*C Autosan 18-26*C
avatar
We wszystkich autobusach ze sterownikami ATC Wabco jest regulacja temperatury przedziału pasazerskiego.
avatar
Go chyba testuje samodzielnie MPK, inaczej ZTM już by się chwalił tym
avatar
921 - 7 , godz 18.00 Podwisłocze, kierunek Lokalny, większość siedziących zajęte
avatar
avatar
Dzis Sprinter tez na 39.
avatar
2 tygodnie.
avatar
@Komniarz nie wiesz na ile będzie Wink ? Dwa tygodnie?
avatar
Zrobił już ktoś jakieś zdjęcie?
avatar
Tablice RSA czyli Automet.
avatar
Wiadomo od jakiego producenta zabudów?
avatar
Sprinter na testach na linii 39.
avatar
Dzis na 7 921
avatar
Linia 7- #836
avatar
Taki wyjec w nocyy? :O Pobudził wszystkich pewnie Tongue
avatar
N1 - #663
avatar
tak dokladnie te w mpk, czytalem instrukcje sterownika wabco i tam bylo napisane ze mozna poprzez przytrzymanie przycisku a znowu czytalem instrukcje solarisa urbino 4 gen i juz bylo napisane ze nie ma możliwości zmiany bo jest zaprogramowane 22 stopnie
avatar
Chodzi o te sterowniki co są w autobusach MPK? W starszych wozach (Mercedesy, Autosany M10LF) można ustawić temperaturę 18-26. W nowszych (Autosany M12LF, SU18, SU12e) jest ustawiona stała temperatura 22°C i nie ma możliwości zmiany.
avatar
Witam, orientuje się ktos moze czy w autobusach ze sterownikiem wabco mozna ustawiac temperature ? jedno zrodlo podawalo ze mozna a drugie znowu nie.
avatar
Nie będzie zmodernizowanego przodu?